12 September 2011

SENYUM

Anak Buah Q !

Assalamualaikum semua kenkawan... apa kabar?, harapa korang semua sihat2 ja k.... Sapa cnie ada anak buah? sila angkat kening.... huhuhu... camna boleh tak, kalau tak boleh cuba sampai boleh... jngan putus asa.... Caiyok2!!!.... Klau yang ada anak buah tu pasti ada yang gembira, seronok giler, n bnyak lagi riaksi korangkan... kan..kan... aQ pun seronok gak ada anak buah nie coz besalah dah tak ada adek kecil lagi kan. Semua adek2 Q dah besar panjang tak dpat dah nak men2 ngan dorang... hahaha...

nielah anak buah Q yng becok sangat tu....huhuhu

Kadang-kadang tu aQ stress gak ngan anak buah Q nie coz tak pandai nak berhenti nak bercakap. Ada sak soalan dia nak tanya kat aQ, penat gak aQ nak jawab..huhuhu... dah soalan'y berulang-ulang sak pastu bikin tekanan lagi tu... sampai sakit gak telinga Q dengar dia bercakap terus... Dalam ati, macam nak sumbat ja mulut dia tu ngan makanan... huhuhu... tpi tak sampai ati plak... So, aQ pnggil dia 'radio 24jam'... hahahaha... bagus tak gelaran tu.... huhuhu.... aQ nak tanya skit nie, mcm mana erk nak tngani keadaan cam nie.. besalah aQ kan tak besa ngan semua nie, first tme katakan... huhuhu.... kalau ada yang sudilah nak bantu aQ erkkkk... thanx sangat2....

Apa yang lucunya ttg ank buah Q nie, dia takut ngan kucing..... hahaha... aQ apa lgi mulalah operasi nak takut-takutkan dia sampai nak nangis aQ wat... huhuhu... jahat gak aQ nie kan.... besalah, aQ bah nie.... k lah smpai sini jer k... arap kita jumpa lgik di laen ari...

1 Komen:

  1. budak kecil memang lovely lah
    tengok dak kecik kadang rasa nak tergelak

    BalasPadam